| Huurprijs 160 € Huurreglement | |
| | | | | | |
|
|
| | | |
| |
| | | | |
| De lokalen zijn beschikbaar de dag van verhuring vanaf 8 uur , u maakt de lokalen terug in orde en verlaat |
| ze voor 7 uur de dag volgend op deze van de aangegane verhuring. Sleutel direct inleveren. |
1. | Keuken |
| 1.1 Al het keukengerief afgewassen en afgedroogd per hoeveelheid , terugzetten . |
| borden niet gemengd opstapelen. |
| 1.2 Kookvuren en Keukenkasten ,oven en koffiepercolator dienen ook zuiver gemaakt te worden. |
| 1.3 Frigo leeg en zuiver maken ,de stekker niet uittrekken . |
| 1.4 Verwijder al het door u aangebracht overtollig materiaal in de keuken. |
| 1.5 Laat geen (lege) dozen, geen papier , geen lege (wijn)flessen achter. Er staat een glascontainer |
| buiten links vooraan de zaal, denk op late uren wel aan de buren. |
| 1.6 Gebruik enkel de aanwezige gemeentevuilzakken, plaats de vuilzakken in de achterkeuken nabij |
| de buitendeur. Ook als deze niet vol zijn ,plaats ze niet buiten, en sluit ze . |
| 1.7 Voorkom beschadiging van het keukenblad, maak gebruik van de snijplanken. |
| 1.8 Neem geen keukengerief mee, indien toch wordt dit onmiddellijk aangerekend, denk aan de |
| personen die achter u gebruik maken van de keuken, zij hebben dit materiaal ook nodig. |
2. | Buffet |
| 2.1 Achter het buffet de frigo's leegmaken en uitschakelen . |
| frigo onder toog , schakelaar links boven ,frigo in muur ,schakelaar rechts boven . |
| 2.2 Glazen spoelen, afdrogen en terug in de glazenrek boven de frigo zetten. |
| 2.3 Spoelbak , tapinstallatie en buffet dienen zuiver gemaakt te worden. |
| 2.4 Laat niets achter in de rekken van de toog. |
| 2.5 De verwarming , de thermostatische kranen staan ingesteld, draai er niet aan. |
| u kan instelling thermostaat achter toog niet wijzigen, gebeurt vanop afstand . |
| 2.6 Flessendrank met gebroken zegel(v.b. halfvolle)worden als zijnde leeg aangerekend. |
| 2.7 Laat geen lege , half lege flessen op of achter de toog staan. |
|
|
|
|
3. | Opslagruimte voor sterke drank |
| 3.1 Plaats alle lege en volle flessen terug in hun eigen merk bak(ken) . |
| 3.2 de bak(ken) gevuld met alleen lege fles(sen)jes plaats je binnen nabij de buitendeur. |
| de bak(ken) gevuld met alleen volle fles(sen)jes plaats je terug op hun aangeduide merkplaats. |
| Er mag max. 1 bak zijn waar zowel lege als volle fles(sen)jes in zitten ,plaats deze vooraan . |
|
|
|
|
4. | Grote zaal |
| 4.1 Tafels na gebruik reinigen ,per 10 opstapelen op één kar . Sta tafels per 6 in de kar . |
| 4.2 stoelen stapelen per 8 en in twee rijen achter elkaar op hun plaats in de inkomhal, |
| Gebruik de groene stoelenkar bij verplaatsing. plaats stapels niet te kort bij elkaar |
| 4.3 Het gebruik van gemakkelijk brandbare materialen zoals: karton ,doeken, slingers kunststoffen |
| e.a. mogen niet als wand-of plafondbekleding of als versiering aangebracht worden. |
| Boetes die hier uit voortvloeien bij controle door erkende instanties zijn altijd ten laste van de huurder. |
| 4.4 De huurder zorgt en is verantwoordelijk voor: De bereikbaarheid/vrijhouden uitgang en nooduitgang, |
| De bereikbaarheid/vrijhouden van de blustoestellen, Toezicht op het aantal toegelaten personen, |
| max 93 pers. in de inrichting vermeld in de inkomhal. |
5. | Wc |
| 5.1 Wanneer de w.c. zeer vuil zijn ,braaksel en dergelijk, dient de huurder ze zuiver te maken. |
6. | Algemeen |
| 6.1 Na het gebruik v/d lokalen, kijk of er geen brandhaarden kunnen ontstaan, (sigaretten afval) |
| 6.2 Gebroken goed toebehorend aan de vzw van eender welke aard ,rekening houden met de |
| toestand waarin het zich bevindt, plaats u op het buffet. Zo kunnen wij dit eventueel snel |
| terug aanvullen en in orde brengen voor andere huurders . |
| 6.3 Kontroleer of iedereen de zaal heeft verlaten, ook de wc, doe de lichten uit in alle lokalen. |
| 6.4 U dient de zaal te ontruimen voor 7.00 u ‘s morgens, alsook muziekinstallatie, achter gelaten |
| materialen van eender welke aard is op risico van de huurder . |
| 6.5 Bij ernstige gebreken door huurder, zie bovenstaande punten, wordt een minimumkost van |
| 15 € per punt ,of de hiervoor nodige werkuren aangerekend . |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |